TYA

Given name Tya Ab Razak


Hi i'm Tya Ab Razak. 19 already. This is my story & journey. September 19, 1994 was the date i born in this world . Love soft color . She write what's on her mind .. her personal blog .I'm childish , hot-temper, open minded, friendly and The only daughter and children in my family.Live with my mummy and love my bf. Thanks " usha " my blog! can follow me maybe? hahahaha. Ok bye

Website: FacebookTwitterTumblr

HafiziAmyClaudiaDeniseHYJia XingKim NgLetthaLindaLisaMaryRanaRainy
Dewasa
Tuesday, November 20, 2012 | 7:37 PM | 0 comments
HI ............................................? hehehe lama tak update blog ni . entahlah rasa bosan pulak nak menaip sekali idea nak bercerita takda padahal sebenarnya ada cuma malas . EH? . lol aku 

Alhamdulillah aku baru sja habis semester 1. Dah seminggu menggangur dalam rumah nak kerja malas macam ni la jadinya tapi beria berharap duit jatuh dari langit...harharhar kalau lah boleh en semua dah kaya noharemnye *kunyah pokcon. untung sungguh cuti sekolah dari universiti . untung hahaha 



untung .............................




sangat! hahaha 




So 24/7 kerja aku online tak cukup dengan fon pun aku tibai nak online. teruk kan ? In Shaa Allah akan berubah. kemain...... semester 2 janji nak berubah perangai. aku janji. sebab tu aku pilih nak duduk asrama walaupun sebenarnya aku taknak langsung jejak kaki dekat situ dah. punya tak suka. hais teruk lagi aku ni . hahahaha melampau gila aku kalau la abg jejai baca .................. ok bai.


Then akhir tahun ni la aku dgr cerita yg kecewa,sadis and so on . kawan-kawan aku akan pergi sambung belajar ke universiti *skema gila gua . cepat gila masa berlalu. kalau dulu aku boleh jeles and gelakkan Ipan , rais , cowi yang still duduk dekat rumah tak pergi belajar and tak kerja 



" eh ipan kau ni taknak keje ke, malas gila duk rumah je , nak pergi blajar lmbat lagi "

Now aku terima korang gelakkan aku yg korang pergi dari jauh dari manjung. hahahahahaha sedih woi aku cakap. aku still terperuk dekat sini. just sitiawan yg hanya 7 km dari manjung. percayalah bahawa aku amat jealous gila bapaks dengan korang-korang semua. ok sadlife


And fyza salleh kawan yg baru aku kenal mula-mula aku masuk form6. masa orentasi pandang pun tak. kahkah and tetiba jadi rapat gila nye pun adoi. syukur aku dapat kawan mcam kau yg selalu ada dgn aku. selalu marah aku bila aku termenung,teman aku stay up masa prep.lepas ni aku nak study dgn sape time prep petang?  sape nak marah aku tak makan ubat ? sape nak marah aku kalau aku ingat ' kumbang' ?  siapa ? nanti tgk cikgu salleh teringat kau teringat kau tgk cikgu salleh. seriously sedih weh *amik tisu lap air mata 


Tapi takkan aku nak halang korang pergi dapatkan kejayaan korang kan ? aku dekat sini just mampu rindu dgn doakan korang je supaya berjaya. kenangan kita masa dekat sekolah dulu yang suka buli aku.yang suka minta makanan dekat aku.yang hiburkan aku masa sedih/gembira.yang buat muka seposen mintak lanje.yang selalu berjimba dengan aku pgi karoke and mcd.yang selalu bagi aku nasihat.yang suka berguro pula beliau.yang suka "berjojing"and sape aku nak pinjam kamera tangkap gambar "comel gemok" ni. hahahahahahahahahahahaha k ini comel .




@Irfanium - kau kena belanje aku bubur ayam time kau balik cuti sem nanti and bawak balik ole-ole       
dari Thailand . kahkahkah . no alasan ex monitor. nanti balik aku lanje kau cucur jawa eh dekat pasar malam. Hidup alpha lipid. HAHAHA noob

@Raish - kau kawan aku paling mengada gila aku cakap . kadang annoying doe cepat touching macam perempuan. ni lagu satu kau pun hutang aku makanan. cuti sem lanje gua and nak cik nin kena jdi gentle sikit. dia diam bukan bermakna tak suka . hahahaha kena pandai la gila mengorat tu *hai cik nin yg membaca and AKU BUKAN LALAT . choi

@FyzaSalleh - "Syukur Allah bagi kawan macam tya. Yang kiut. Haha. Yang kena belai setiap mase mcm budak budak. Yang kena tanya ade masalah ke tak setiap masa :D semoga hari hari yang akan datang lepas ni bg tya happy. May Allah bless you." Always ingat ayat ni . thanks jadi kawan aku even sekejap :') thanks bagi nama aku tiyu yg selama ni aku taktau lagi apa maksud dia. nanti jgn lupa melawat aku bwk macaroni dkt asrama . hehehehehehek

@Cowi - aku nak mintak maaf kalau selama ni buat salah dekat kau . maaf menganjing pasal jojing jojing . hahahahaha kita joging k nanti . thanks jugak nma "comel gemok " . LOL



Kalau berjimba tak sah kalau takda gambar. tak sah gua cakap. tak sah. hahaha :D



muka aku sakai noharem ..... -.-


always love u Ja. you like pretty with purdah :)

yey w miss dolcen 

kita kawan baik sampai mati kan ? bodyguard yg baik :')


selamat belajar ok kawan. jangan lupa aku dekat sini. dapatkan pointer yg tinggi dekat universiti n poli. doakan aku dapat pointer tinggi sem 1 ni.taknak repeat T-T and semester akan datang and and muet tak lupa.aku takut ah jah. kihkihkih. jangan lupa contact aku bila balik. Ingat tau tau. ketemu lagi InsyaAllah :') bye.



INGAT ! 

Love you all . assalamualaikum ❤.

p/s : sorry gambar kau . aku dah publish sebelum disuruh private .

OLDER POST / NEWER POST