TYA

Given name Tya Ab Razak


Hi i'm Tya Ab Razak. 19 already. This is my story & journey. September 19, 1994 was the date i born in this world . Love soft color . She write what's on her mind .. her personal blog .I'm childish , hot-temper, open minded, friendly and The only daughter and children in my family.Live with my mummy and love my bf. Thanks " usha " my blog! can follow me maybe? hahahaha. Ok bye

Website: FacebookTwitterTumblr

HafiziAmyClaudiaDeniseHYJia XingKim NgLetthaLindaLisaMaryRanaRainy
Belated Birthday .
Sunday, October 7, 2012 | 11:32 AM | 0 comments
Assalamualaikum elebadeee....!!! how life? wah da lama tak mengupdate blog kesayangan ni sejak raya haritu,malas punya pasal...EH? bukan tak balik rumah almost 3 minggu ke? harharhar yes dah lama tak balik rumah even balik pun tak bukak blog yang hampir-hampir aku nak lupa password  :3




waa kek sape ni.. ni kek birthday aku daripada kawan-kawan aku. nak tahu cerita? tahun ni first time aku sambut birthday dekat asrama*menangis bawah bantal. sedih nokssss.sangat ok. tak dapat tgk sape wish dekat fon and facebook(bajet). tapi at least dapat pengalaman oh sambut dekat sini. tak tgk lagi bam tu sambut bertahun-tahun birthday at asrama rileks je kan? HAI BAM ? kihkihkih 

sehari sebelum birthday aku tu aku kan nakal*angkat kening kacau kawan sebelah aku yg selalu ......... tapi masa tu tetiba dia fokus mendengar cikgu mengajar...peh mimpikah aku? hahahaha. aku tulis surat kecik and tulis "hi esok birthday saya" then dia tgok aku dgn muka pelik n balas "sory esok memory aku lost". Ini memang kuanghaja qila kuanghaja*baling batu. eleh padahal tu ayat aku time dia ingatkan birthday dia..kahkahkah 

then aku kacau orang sebelah aku selaku ketua kelas aku yg perasan kacak(pian)tulis menda yg sama tapi mmg bersabor hati ckp dgn dia,hahaha tah pape je then kasi pulak dekat amirul tapa and dia buat kad yg paling buruk aku jumpa..hahahahahahahahaha jahat gila aku. maaf aku hargai even noharemmmnye buruk.. HA kau hutang gua bubur nasi n mcflurry. yang ni memory aku tak hilang btw happy belated birthday jugak kawan baik. semua nota tu aku lekat dekat ats meja aku as kenangan.*ayat mintak penumbuk

hati mana tak gembira en bila ada org sudi nak sambut birthday gua yang manja ni en*nah baldi tuk muntah. tetiba fyza salleh(jah) selaku anak pk hem yg baru naik pangkat jadi.......(lupa jawatan) nak dtg petang birthday aku and bawak macaroni..nyumnyum aku.tak.puas.makan.satu.pinggan.. yang sedap tu bersama tapi cancel sebab acha nak buat weekend. okay nvm aku tak kesah tapi excited jugak la nak tunggu. hikhik

suddenly hari jumaat time aku syok makan lunch, huda cakap 'aku nak cakap satu benda ni tapi kau jgn sedih tau' tapi dia suruh nabila comel yang cakap, 'weh depa tak jadi sambut birthday kau weekend ni sebab semua ada hal' aku speechless then terus makan dgn muka kesian. hahahaha act aku tak kisah la korang janji korang ingat aku sudah :')

dari hari sabtu aku dah plan nak buat apa. haritu aspuri outing, well macam biasa aku outing balik rumah. dapat jugak online even sekejap then bila balik je tiba-tiba ada kek and nota, aku ingat turn pali bagi lepas bam kasi haritu, rupanya dari budak comel wan aliya afiqah. hihihi thanks aliyawan :) 

hari ahad tu aku nak tidur je sebab aku tahu korang semua tak jadi nak dtg asrama. tapi aku tak boleh tidur,sumpah bosan gila tahap nak mintak warden kasi aku balik rumah(selamba aku je)..aku pun jejalan dari atas ke bawah naik atas balik sampai la masuk bilik tv tgk cerita tamil. Tamil weh jarang sekali aku tgk.harhar. tgh syok ni tetiba si qila n huda dtg cakap upper six(exco)nak jmpa. yg takleh belah aku pgi ajak semua L6 yg ada dalam bilik tu..then qila cakap aku je.hahahahahhaha sumpah lawak. yang nabila lagi la baru lepas mandi kot tetiba je kena sergah dgn 2 orang ni -.-

dekat tangga nak turun tu tetiba aku kena tutup mata...sebenarnye aku da agak dah agak something sebab qila tetiba mintak tdung dekat nab..then depa bawak aku ke sana ke sini.pening weh pening, aku rasa nak bukak je mata time tu. yg kantoikan semua wahida cakap. hahahahahaha salahkan dia,oh balik kedah ye dengan jah pimpin aku lagi, oh ada hal ye. lakonan semata-mata semuanya..bukak mata je dah ada dekat hujung padang nun jauh dari asrama tu and..........SUPRISE! kek depan mata....rupanye korang saje plan kan semua ni? okay ini sangat terharu. hehehehehe sayang korang semua ketat-ketat :')








setiap gambar aku la yg paling selebek 

petang tadi aku keluar dengan qila wasilah mus and afiq. lama tak jumpa was n mus and and terasa lain macam dengan depa...opps hahahaha and qila menunaikan janjinye dgn lanje aku chocolate indulgence . oyeahhhhh sayang my neighbour in class. muahh ♥. tahun ni aku byk dapat hadiah kek yg slice punya. thanks to my neighbour ummu,wan aliya afiqah,bam,fyza,acha,wahida,kauthar and aqila for the cake serta semua yg join haritu and tak lupa jugak kawan baik aku yang sanggup dtg asrama kasi MCD double Gcb, Irfan and anep :)


thanks you for everything friend. i appreciate what all of you doing for me :')


" a friend is someone who can see the truth and pain in you even when you are fooling everyone else " 


xoxo tya tiyu 

OLDER POST / NEWER POST