TYA

Given name Tya Ab Razak


Hi i'm Tya Ab Razak. 19 already. This is my story & journey. September 19, 1994 was the date i born in this world . Love soft color . She write what's on her mind .. her personal blog .I'm childish , hot-temper, open minded, friendly and The only daughter and children in my family.Live with my mummy and love my bf. Thanks " usha " my blog! can follow me maybe? hahahaha. Ok bye

Website: FacebookTwitterTumblr

HafiziAmyClaudiaDeniseHYJia XingKim NgLetthaLindaLisaMaryRanaRainy
Raya Bakal Datang Esok .
Saturday, August 18, 2012 | 2:06 PM | 0 comments
Hello and Assalamualaikum semua !

sihat ? alhamdulillah..harini hari ke 29 kita semua berpuasa...penat? aku pun sendiri penat..tapi dah tak rasa sebab...lagi sehari nak raya. wuhuu tak sabar gila kot *chicken dance. korang semua raya mana ? aku macam biasa raya at rumah je...ahhh so sad. dah la raya sorang...i mean takda nak wish at Bf ucap " SELAMAT HARI RAYA " pepagi buta tu en ha ha.. eh tetiba? hahahaha lol. hai you ! *bunyi cengkerik.

terasa sekejap en kita semua berpuasa? korang cukup ke puasa ? errrr perempuan dikecualikan...hahaha. and and aku rasa macam sedih nak tinggalkan puasa kali ni..taktau kenapa..mybe puasa kali ni lagi better dari sebelum ni.  aku dapat byk pengalaman baru selama duduk at asrama smab yg boleh tahan tu kan. hari-hari berbuka sesama dgn kawan-kawan. terawih 8 kali and witir 3 kali together even penat plus panas noharemm -.-' *air-cond n dapat dekatkan diri dengan allah. And perkara yang aku tak suka lepas ni dah tak boleh balik rumah setiap minggu macam selalu REPEAT setiap minggu ok! aaaa sedihnya,kena buat jadual macam biasa balik. haiyoo -.-

sepanjang minggu aku balik ni sempat la aku berbuka sesama dengan kawan-kawan lama even ada sesetengah tak dapat join but best iftar dgn korang semua yg dah lama tak jumpa...seriously rindu at korang semua...tapi sayang kan ramai tak dapat join :'/ hehe . btw goodluck untuk kejayaan korang masing-masing. aku doakan yg terbaik. harap boleh jumpa lagi semua next year :-)


and minggu lepas aku berbuka dengan cikgu practikal Pengajian Am siti adele firuse . ahaks ADELE gitu. dah lama dia rancang nak iftar sama last-last jadi jugak. semua classmate aku tahun ni tak kurang happeningnya jugak. semua ok!*mata ke atas tgn dibahu , treadmark kita en . hahahahaha .lol 







Iftar w my classmate 6R3 .


kad ni Bam buat tuk aku even simple je...free lagi sebab kami sistem barter kad raya tu. sweet kan?kahkahkah bam da kayo terima tempahan kad at asrama..tahun depan tempah la dekat dia..kad dia tiptop lawa! kalah kad at luar tu . i swear ~ hihi promote. Thanks Bam tolong aku :) And sory sape tak dapat kad raya dari aku haritu sebab last minute kan buat...sory sory :/ . selamat tinggal ramadhan jumpa lagi tahun depan kalau panjang umur, Insyaallah .



di kesempatan ni.. saya Fatihah AB Razak atau tya atau tiyu(nama baru) mengucapkan SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN kepada semua yg mengenali diri saya..maaf jika tersinggung perasaan sesape la selama ni..maaf kalau terkasar bahasa,terbuat perangai annoying ke kan..saya pun manusia yg tak lepas dari byk masalah..kihkihkih kalau tgk saya serious ke muka cam nak makan org ke muka cam nak cari gaduh ke kan apa ke itu bukan saya...*mesti ramai sakit hati tgk aku ha ha~ tu mybe saya tgh tension.. EH ? hahahahaha pun moleh. duit raya tu kalau banyak tu jgn lupa sedekah buat saya maklum la dah besarkan mybe takda duit raya tuk saya . hahahaha k tipu...jangan main mercun binggit tau tak telingga aku sekali kacau aku tgh tidur lena! tapi.....kalau nak main tu jangan la lupa ajak! err setakat pop pop tak jadi la...aku nak try main meriam buluh tu..hahahaha LOL . SELAMAT HARI RAYA SEMUA KAWAN-KAWAN LAMA and BARU. aku syg korang duit raya jgn lupa :')






*amik engko. karangan terus aku buat . hahahhahahahaha bye!


 - HAPPY EID MUBARAK -



OLDER POST / NEWER POST